До уваги студентів та співробітників ОНМУ!

Співробітники та студенти Одеського національного морського університету тепер можуть отримувати зарплату і стипендію в ПриватБанку.

    ПриватБанк - загальновизнаний лідер банківського сектора України. Основні переваги для власників банківської картки ПриватБанку:
  1. безкоштовне оформлення картки в будь-якому відділенні ПриватБанку;
  2. найбільша мережа банкоматів в Україні;
  3. Зняття готівки з будь-якої своєї карти за допомогою тільки однієї картки;
  4. Приват-24 - найбільш просунутий інтернет-банкінг в Україні;
  5. Створення Інтернет-карти;
  6. Безвідсоткова оплата частинами великих покупок;
  7. Проведення регулярних платежів;
  8. Безліч зручних сучасних додатків для мобільних телефонів:

Детальну інформацію можна переглянути за посиланням.

Оформити банківську картку ПриватБанку можна в будь-якому відділенні.

Для отримання зарплати в ПриватБанку співробітникам ОНМУ необхідна заява в бухгалтерії університету.

Оформлення стипендіальних банківських карт студентам-бюджетникам 1-го курсу ОНМУ буде проводитися в приміщенні фотостудії (хол нового корпусу університету)

Графік видачі карт: Дати - 4, 5, 6 і 7 вересня
                                                   Час - з 10:00 до 15:00

    Для отримання картки необхідно мати при собі:
  • паспорт,
  • код ІПН,
  • мобільний телефон.

За всіма питаннями телефонуйте +38 (067) 77-55-751 (Олена Миколаївна)

Оголошується набір на курси різнорівневої
лінгвокультурної підготовки з
КИТАЙСЬКОЇ МОВИ

Викладачі - волонтери, носії мови та кваліфіковані викладачі з Інституту Конфуція.

Термін навчання за нульовим рівнем:

з 01.10.2018 по 28.12.2018.

Вартість навчання - безкоштовно.

Запрошуємо усіх бажаючих!

Запис за тел.: (0482) 341192

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Відділ міжнародних зв’язків, 219 каб. (лабораторний корпус)

Шаблон заяви.

Шановні абітурієнти!

На офіціному сайті онму можна ознайомитися з наказами про зарахування на бюджетну та контрактну форми навчання. Вітаємо наших студентів і запрошуємо до дружної родини Водників.

З 13 по 27 серпня ви можете оформити контракт у Відділі контрактів, к. 214 ст.к. ОНМУ.

ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
АГЕНСТВО РОЗВІТКУ ДНІПРА
ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВІДКРИТЕ ЗНАННЯ»
ОБЛАСНА РАДА МОЛОДИХ ВЧЕНИХ

ЗАПРОШУЮТЬ
школярів та студентів
взяти участь у відкритому Всеукраїнському Конкурсі
«Ярмарок ідей: Транспорт майбутнього»
фінал якого відбудеться в березні 2019 року в м. Дніпро.

Наука завжди була рушійною силою розвитку суспільства та особистості, а транспорт – кровоносною системою розвитку економіки. Особливістю сучасного суспільства стає мобільність у всіх її проявах. У нашому конкурсі ці три головні засоби розвитку людства поєднуються з освітою. Зверніть увагу – це конкурс Ідей, а не наукових доповідей або стартапів. Пробудіть свою фантазію та творчість, загляньте на 10 – 30 – 50 років уперед, але не забувайте про наявні проблеми, що чекають на вирішення. Ваші пропозиції можуть стосуватися не тільки засобів пересування, а й усієї транспортної системи: інфраструктури, управління транспортом, безпеки, логістики, планування транспортних систем міст.

У конкурсі можуть брати участь учні загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, коледжів, вихованці центрів та гуртків науково-технічної творчості позашкільної освіти, Малої академії наук та студенти закладів вищої освіти.

Роботи учнів та студентів будуть оцінюватися окремо.

    Конкурс проводиться у п’яти номінаціях:
  • 1 номінація «Автомобільний транспорт (громадській, персональний, спеціалізований)»;
  • 2 номінація «Залізничний транспорт»;
  • 3 номінація «Повітряний транспорт» ;
  • 4 номінація «Альтернативний транспорт»;
  • 5 номінація «Водний транспорт».

Мови конкурсних робіт: українська, російська, англійська.

Положення про проведення Конкурсу дивіться на сайті.

    Вимоги до оформлення робіт:
  • Конкурсні роботи (відбірковий етап) треба подавати до 30 листопаду 2018 р. без персональних даних, місця навчання та назви населеного пункту авторів, тільки опис проекту за такою схемою: актуальність, соціальна проблема, яку буде вирішено, новизна вашого підходу, суть інновації, технічне та економічне обґрунтування, перспективи та сфери застосування. Обсяг до 5 аркушів А4.
  • Учасникам, роботи яких будуть відібрані журі для фінального етапу Конкурсу, треба буде підготувати наочну форму презентації роботи (макет, модель, стенд) та відеопрезентацію або звичайну презентацію для публічного захисту своєї ідеї на Ярмарку.
    Подання робіт на Конкурс:
  • Конкурсні роботи разом із заявкою треба надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. у форматі -.doc; -.pdf, до 5 аркушів. У темі листа помітити «Ярмарок ідей: транспорт майбутнього». Файл роботи називати: проект_прізвище виконавця/ів __(№ номінації). Приклад: проект _Силовий_3.
  • Від одного навчального закладу / гуртка може надаватися не більше 2 робіт у кожній номінації.
  • У заявці треба вказати: назву проекту, номінацію, ПІБ автора (ів), ПІБ керівника (консультанта), повне найменування навчального закладу та центру технічної творчості / студії / гуртка, контакти для зворотного зв’язку, короткий опис проекту / ідеї (до 700 знаків). Назва файлу: заявка_ прізвище виконавця_…(№ номінації). Приклад: заявка_Силовий_3.

Оцінювання робіт та визначення переможців

Роботи оцінюють експерти в галузі транспорту в зашифрованому вигляді. Найкращі роботи, за оцінками журі (по 3 у кожній номінації та для кожного рівня навчання) запрошуються для публічної презентації на фіналі Конкурсу в м. Дніпро в березні 2019 р. (дата визначиться пізніше). Під час проведення одноденного «Ярмарку ідей: транспорт майбутнього» в м. Дніпро визначать переможців серед фіналістів (у кожній номінації – одна робота) окремо серед учнів середньої ланки освіти та вищої ланки освіти (5+5, макс.10 робіт). До оцінок журі відбіркового етапу додаються бали, отримані під час усного захисту від журі та публіки. Переможці в кожній номінації та в межах кожного освітнього рівня отримають Дипломи за «Найкращу ідею» та призи.

Безпосередньо в рамках «Ярмарку ідей» передбачається виступ провідних фахівців у галузі транспорту та управління транспортом з метою неформальної освіти та пропаганди інновацій у даній сфері.

ЧЕКАЄМО НЕСТАНДАРТНИХ ІДЕЙ ТА РІШЕНЬ

З питаннями можна звертатись: до Чернової Любові Євсіївни, голови правління ГО «Освітній центр «Відкрите Знання», www. openknowledge.org.ua
Е-мєйл: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,
моб. +380503617004.
Сторінка Конкурсу в ФБ

ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МОРСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ
IV рівень акредитації

оголошує набір до аспірантури та докторантури на 2018 – 2019 н.р. за науковими спеціальностями:

Здобувачі вищої освіти ступеня доктора філософії:

№ з/п Код та найменування спеціальності Освітньо-наукова програма
1. 051 – Економіка
2. 073 – Менеджмент управління проектами
3. 073 – Менеджмент менеджмент на водному транспорті
4. 076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
5. 122 – Комп’ютерні науки
7. 133 – Галузеве машинобудування
8. 192 – Будівництво та цивільна інженерія
9. 271 – Річковий та морський транспорт
10. 275.01 – Транспортні технології морський транспорт

Здобувачі cтупеня доктора наук:
№ з/п Код та найменування спеціальності Освітньо-наукова програма
1. 051 – Економіка
2. 073 – Менеджмент управління проектами
3. 073 – Менеджмент менеджмент на водному транспорті
4. 133 – Галузеве машинобудування
5. 192 – Будівництво та цивільна інженерія
6. 275.01 – Транспортні технології морський транспорт

Прийом документів - з 01 серпня 2018 р. по 31 серпня 2018 р.

Вступні іспити - з 03 вересня 2018 р. по 14 вересня 2018 р., з англійської мови та спеціальності вступника.

Телефони для довідок: 728-13-54; (067)785-25-39.

    Здобувачі наукового ступеня подають до аспірантури особисто, такі документи:
  1. Заява (на ім'я ректора);
  2. Особовий листок з обліку кадрів;
  3. Перелік опублікованих наукових праць і винаходів (якщо є). Аспіранти, які не мають опублікованих наукових праць і винаходів, подають наукові доповіді (реферати) з обраної теми наукової спеціальності та рецензію наукового керівника, з яким планують працювати;
  4. Копія диплому з додатками про закінчення вищого навчального закладу з позначенням одержаної кваліфікації спеціаліста або магістра (особи, які здобули відповідну освіту за кордоном, - копію нострифікованого диплома);
  5. Копія паспорта;
  6. Фото 3х4— 2 шт.;
  7. Ідентифікаційний номер.

Сторінка 1 із 3

Наверх